WPF 3D, to zestaw funkcjonalności WPF-a,pozwalający na tworzenie i wyświetlanie grafiki trójwymiarowej (3D). Jednym z głównych celów stawianych WPF 3D jest wsparcie grafiki 3D w dziedzinie interaktywnych interfejsów użytkownika.
W ramach podsumowania wpisów poświęconych WPF-owi 3D, przygotowałem zestawienie artykułów, które do tej pory pojawiły się na tym blogu i dotyczyły WPF 3D. Wydaje mi się, że wymieniony niżej materiał może być pewnego rodzaju kursem (tutorial'em) poświęconym WPF-owi 3D i może stanowić punkt wyjścia dla osób, które chcą zapoznać się podstawami WPF-a 3D.
- Wirtualny Trackball 3D
- Dopasowanie wielkości sceny do aktualnego widoku na ekranie
- Tworzenie napisów dla scen 3D tworzonych przy pomocy WPF
Niniejszy wpis poza prezentacją różnych i niezależnych od konkretnego wykorzystania treści stanowi również opis pewnych zagadnień związanych z projektem Mesh Diagram 3D.Informacje dotyczące projektu oznaczone są etykietą MeshDiagram3D.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz