wtorek, 24 marca 2009

Artykuł: Tworzenie napisów dla scen 3D tworzonych przy pomocy WPF

Promuj

Jakiś czas temu postanowiłem rozpocząć moją przygodę grafiką 3D generowaną za pomocą Windows Presentation Foundation (WPF). Muszę przyznać, że biorąc pod uwagę prostotę z jaką można tworzyć grafikę 3D jest to na prawdę dobre narzędzie. Bez większych problemów opanowałem generowaną przy pomocy trójkątów w przestrzeni grafikę, tym bardziej, że bardzo wiele artykułów opisuje właśnie te elementy. Schody pojawiły się w momencie, gdy postanowiłem dodać do moich grafik 3D jakieś napisy. Dlatego właśnie tworzeniu napisów w scenach WPF 3D chciałbym poświęcić niniejszy artykuł.

Aby ułatwić czytanie, artykuł został podzielony na części:

  1. Wstępniak (czyli ten tekst)
  2. Dwa podejścia przy tworzeniu napisów w scenach WPF 3D
  3. Rozwiązanie w praktyce
  4. Napisy przestrzenne (WPF 3D)
  5. Napisy przestrzenne (WPF 3D), a ich wektory położenia
  6. Napisy płaskie (WPF 2D)
  7. Podsumowanie i historia zmian

Zapraszam do lektury (kolejne części będą się pojawiały jako kolejne posty).

(To tylko jedna z części artykułu, przeczytaj pozostałe: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

Promuj

8 komentarzy:

Posty powiązane / Related posts