czwartek, 5 marca 2009

dotnetomaniak.pl

Ostatnio zauważyłem, że dużo wejść na mojego bloga pochodzi z serwisu dotnetomaniak.pl. Po sprawdzeniu co to jest, okazuje się, że jest to nowa inicjatywa, której autorzy chcą "zbudować silną społeczność .NET w Polsce". To miejsce, w którym znajdują się linki do artykułów poświęconych technologii .NET. W serwisie tym pojawiły się też dwa moje (pochodzące z tego bloga) artykuły i stąd wejścia na mój blog. Chciałbym w tym miejscu podziękować osobom które dodały linki do moich artykułów i jednocześnie zaprosić moich czytelników do odwiedzenia serwisu dotnetomaniak.pl. Sam już przeglądałem artykuły tam zgromadzone i niektóre prezentują się interesująco.

1 komentarz:

  1. Właśnie o to nam chodzi. Aby skierować ruch na dobre strony w polskim świecie .NET. Aby było jedno miejsce z którego będziemy mogli zacząć naszą podróż w poszukiwaniu interesujących tematów i ciekawych wpisów. No i może trochę "zmusić" więcej osób do pisania w sieci (mam nadzieję, że swój artykuł opublikujesz po polsku - na pewno umieścimy go na dotnetomaniaku) - na chwilę obecną tylko go przejrzałem, ale zapowiada się niezle.
    Możesz też pomóc swoim czytelnikom dodawać artykuły, poprzez umieszczenie linku za pomocą będę mogli dodać wpis bezpośrednio do dotnetomaniaka.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń

Posty powiązane / Related posts