Mam nadzieję, że czytelników zainteresowały moje dwa podejścia do tworzenia napisów na potrzeby scen 3D tworzonych w WPF. Artykuł jest dostępny również w języku angielskim: CodeProject. Zainteresowanych tematem, zapraszam do komentowania poszczególnych części, szczególnie jestem zainteresowany jakimiś sugestiami odnośnie poprawienia części związanej z "wektorami położenia".
Historia tego artykułu
- 2009.03.04 - Powstanie angielskiej wersji artykułu (opublikowany na CodeProject, użytkownik: Maciej Zbrzezny )
- 2009.03.09 - Powstanie polskiej wersji artykułu (opublikowany na CodeGuru.pl , użytkownik Maciej Zbrzezny)
- 2009.03.20 - adaptacja artykuły na potrzeby bloga: http://maciej-progtech.blogspot.com , dodanie akapitu: "Napisy przestrzenne (WPF 3D), a ich wektory położenia", zmiana pewnych opisów
(To tylko jedna z części artykułu, przeczytaj pozostałe: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
Zdecydowanie to były bardzo wartościowe informacje.
OdpowiedzUsuńWartościowe informacje
OdpowiedzUsuńSuper ciekawy wpis
OdpowiedzUsuńDobrze jest to wszystko wiedzieć. Rewelacyjny wpis.
OdpowiedzUsuńWpis zawiera wiele ciekawych informacji.
OdpowiedzUsuń