Mam nadzieję, że czytelników zainteresowały moje dwa podejścia do tworzenia napisów na potrzeby scen 3D tworzonych w WPF. Artykuł jest dostępny również w języku angielskim: CodeProject. Zainteresowanych tematem, zapraszam do komentowania poszczególnych części, szczególnie jestem zainteresowany jakimiś sugestiami odnośnie poprawienia części związanej z "wektorami położenia".
Historia tego artykułu
- 2009.03.04 - Powstanie angielskiej wersji artykułu (opublikowany na CodeProject, użytkownik: Maciej Zbrzezny )
- 2009.03.09 - Powstanie polskiej wersji artykułu (opublikowany na CodeGuru.pl , użytkownik Maciej Zbrzezny)
- 2009.03.20 - adaptacja artykuły na potrzeby bloga: http://maciej-progtech.blogspot.com , dodanie akapitu: "Napisy przestrzenne (WPF 3D), a ich wektory położenia", zmiana pewnych opisów
(To tylko jedna z części artykułu, przeczytaj pozostałe: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)









Maciej_Zbrzezny on delicious.com
Zdecydowanie to były bardzo wartościowe informacje.
OdpowiedzUsuńWartościowe informacje
OdpowiedzUsuńSuper ciekawy wpis
OdpowiedzUsuńDobrze jest to wszystko wiedzieć. Rewelacyjny wpis.
OdpowiedzUsuńWpis zawiera wiele ciekawych informacji.
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuń