wtorek, 23 listopada 2010

Finał konkursu „Daj się poznać” - głosujcie na MeshDiagram3D [PL]

Ostatnio na tym blogu pojawiło się kilka wpisów związanych z konkursem "Daj się poznać" organizowanym przez Maćka Aniserowicza. Bierze w nim udział mój projekt Mesh Diagram 3D. Udało mi się dotrwać do końca konkursu, do którego zakwalifikowanych zostało 23 uczestników z 79 startujących. Następnie udało mi się zakwalifikować do kolejnego etapu, do którego trafiło 17 szczęśliwców.
Bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie i mój projekt!
Teraz czas na publiczne głosowanie, przy którego pomocy zostaną wyłonieni zwycięzcy. Głosować może każdy wystarczy wejść na stronę http://dajsiepoznac.devmedia.pl/, kliknąć link "Głosowanie - Etap II", a następnie wybrać z trzech rozwijanych list projekty, które zasługują na największe wyróżnienie. Wskazujemy w kolejności, począwszy "od najlepszego". Obsadzenie dwóch pierwszych miejsc jest obowiązkowe, trzecie miejsce można zostawić puste. Pod każdą z pozycji należy podać link do posta z bloga, który wydaje się być najbardziej wartościowy. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym głos - należy odebrać maila i kliknąć.
Oczywiście zachęcam do głosowania właśnie na mój projekt Mesh Diagram 3D, który co prawda jeszcze w powijakach, ale będzie dalej rozwijany. Jeżeli chodzi o inne ciekawe wg mnie projekty, to ich listę opublikowałem wcześniej na tym blogu (należy tylko ją pomniejszyć o dwa projekty, które nie zakwalifikowały się do tego etapu).

A jakie są najciekawsze posty na konkursowych blogach?

Podczas głosowania należy jeszcze wskazać najciekawszy post na blogu autora, poświęcony prowadzonemu przez niego projektowi. A jakie to są posty? Niestety miary „ciekawości” nie ma. Ja jednak spróbuję wskazać te, które wydają się wg mnie najbardziej przydatne lub które najlepiej mi się czytało. Starałem się wybrać po jednym z postów na blogu każdego uczestnika. Niestety nie do końca mi się to udało (nie wszyscy uczestnicy się na niej znaleźli), ale przygotowana lista wydaje się być na tyle „ciekawa”, by się z nią zapoznać (kolejność na podstawie listy dostępnej na blogu organizatora):
Zapraszam do lektury, a później koniecznie do głosowania!
Promuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Posty powiązane / Related posts