środa, 8 września 2010

Portal dla programistów: Software.com.pl [PL]

Nie jest to może news w pełnym tego słowa znaczeniu, ale ponieważ do tej pory o tym nie pisałem... więc oto informacja:

Ok. 2 miesiące temu został uruchomiony portal z artykułami dla programistów,  mianowicie:

Na portalu oprócz artykułów, które mogą zaciekawić każdego programistę (a może nawet każdą osobę związaną z IT), można również znaleźć miejsce do opublikowania własnych spostrzeżeń, przemyśleń (artykułów).

Niektóre moje artykuły już tam są i zapraszam do czytania:
http://software.com.pl/tag/maciej-zbrzezny/ .

Promuj

17 komentarzy:

  1. wydaje się ciekawe... dodałem sobie RSSy :)
    thx.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  4. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stronka. Będę tu wracać i polecę znajomym

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń

Posty powiązane / Related posts