wtorek, 14 września 2010

Chmury nad Łódzką Grupą Profesjonalistów IT & .NET! [PL]

W tytule posłużyłem się lekko (co mam nadzieję nikogo nie urazi) tytułem innej wiadomości, którą przeczytałem ostatnio na CodeGuru: "Chmury nad WSS i CodeGuru!", ale muszę przyznać, że tytuł mi się spodobał, a poza tym treść objęta wspomnianym wpisem również wydaje się ciekawa, więc zobaczcie i sprawdźcie.

Przejdę jednak do konkretów, a mianowicie do związków z Łódzką Grupą Profesjonalistów IT & .NET:

Mianowicie 30-go września 2010 (czwartek) odbędzie się pierwsze spotkanie w tym sezonie. Na dzień dobry, Tomasz Kopacz (z Microsoft Polska) zaprezentuje sesję o pisaniu i projektowaniu aplikacji dla chmury (na przykładzie Azure).


Zapowiada się ciekawie! Do zobaczenia!

12 komentarzy:

Posty powiązane / Related posts