piątek, 2 lipca 2010

Draft Blogger i statystyki [PL]

Dzisiaj dowiedziałem się o ciekawej (nie znanej mi wcześniej) funkcjonalności, a mianowicie o czymś co nazywa się "Wersja robocza Bloggera" ("Draft Blogger") oraz statystykach na nich dostępnych (zobaczcie na rysunek poniżej). Co warte sprawdzenia statystyki są prostsze niż GA i bardziej dopasowane do Bloggera (przez co - wydaje mi się - bardziej czytelne) . Dodatkowo dają możliwość bieżącego podglądania aktywności czytelników (z dokładnością, co do minuty! - wybierzcie "Now" by zobaczyć). Sprawdźcie! Warto!

PS
"Wersję roboczą Bloggera" można ustawić sobie jako domyślną zaklikując ptaszkiem ;) opcję w panelu nawigacyjnym: "Ustaw Wersję roboczą Bloggera jako mój domyślny pulpit nawigacyjny".

4 komentarze:

  1. wygląda dokladnie jak statystyki na wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może .... z wordpress'a nie korzystam, na Bloggerze to nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bym powiedizal jak Google Analytics: www.google.com/analytics/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GA jest trochę inne, tutaj pewne rzeczy są bardziej przejrzyste, poza tym wydaje mi się że nie działa w oparciu o JS (więc nie można łatwo obejść) oraz jest możliwość precyzyjnej analizy oglądalności w czasie (nawet w minutach)

    OdpowiedzUsuń

Posty powiązane / Related posts