środa, 16 września 2009

Skype extension for Firefox, czyli problemy... [PL]

Nie wiem jak Wy, moi czytelnicy, ale ja od jakiegoś czasu miałem problemy z moim Firefox'em. W różnych serwisach nie mogłem się zalogować, lub musiałem powtarzać czynność logowania (np. przy wykorzystaniu narzędzi Google, na dotNetoManiaku, na jakichś różnych forach). Pomagało trochę czyszczenie plików tymczasowych przeglądarki, jednak po jakimś czasie problem wracał. W innych przeglądarkach np. w IE, problem nie występował. byłem więc trochę rozżalony faktem, że Firefox się zepsuł.

Jednak dzisiaj napotkałem na posta: "Skype extension for Firefox- zło powodujące problem cachowania strony". I problem się rozwiązał. To nie Firefox był winny a dodatek Skype! Odinstalowałem go, a mój Firefox znów działa jak należy ;).

1 komentarz:

  1. Aby przeglądarka działała prawidłowo, warto jest regularnie ją oczyszczać z niepotrzebnych informacji i elementów. Na stronie https://dolp.pl/optymalizacja/usuwanie-historii-google-wyczysc-przegladarke/ można m.in. dowiedzieć się jak skutecznie oraz dokładnie wyczyścić naszą przeglądarkę z historii przeglądania, cookies, czy pamięci podręcznej. Niekiedy takie zabiegi mogą przyczynić się do poprawy naszych wrażeń podczas przeglądania stron internetowych.

    OdpowiedzUsuń

Posty powiązane / Related posts