środa, 10 czerwca 2009

Podsumowanie (dla artykułu: "Kierunek: nowoczesny interfejs aplikacji, czyli jak przy pomocy narzędzi firmy Telerik odmłodzić interfejs ...")

W ramach podsumowania muszę stwierdzić, że pakiet RadControls for WinForms firmy Telerik jest godnym polecenia i profesjonalnie przygotowanym pakietem. Przy jego pomocy można w krótkim czasie przygotować profesjonalny i nowocześnie wyglądający interfejs aplikacji. Moje dotychczasowe prace związane z opisywaną modyfikacją, trwały zaledwie kilkanaście godzin, a efekty widać na poniższym rysunku.

http://www.commsvr.com/Products/UAModelDesigner.aspx

Wiem, że jeszcze przede mną wiele w tym temacie do zrobienia, ale gdy zapytałem moich współpracowników, co sądzą o nowym interfejsie, otrzymałem przychylne komentarze, a to cieszy. Mam nadzieję, że moim czytelnikom podobał się ten artykuł oraz, że podczas jego pisania nie popełniłem istotnych błędów. Moje dotychczasowe doświadczenia programistyczne opierają się bardziej na rozwiązaniach tkwiących wewnątrz aplikacji, niż na interfejsie użytkownika.

Na koniec chciałbym podziękować portalowi dotNetoManiak.pl i firmie Telerik, gdyż to właśnie dzięki nim mogłem zapoznać się bliżej z pakietem.

(to tylko fragment artykułu, czytaj cały artykuł tutaj)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Posty powiązane / Related posts